Saturday, January 15, 2011

wEekend~!

assalamualaikum semua~
hehe~
slamat pg...
besnye bile ade kesempatan nak tls blog nie...
arini aku xtaw nk g mane ag...
keje byk giler...
tp aku malas giler nak buatnyer~
hahaha~

aku malas2 jgk nak kua...
tp tgk la keadaan...
if aku rase nak aku g la~
hehe~

aku xsbr nak cuti..
besnye nak makn mak masak..
da 2x aku mkn xsdp lgsg...
rase nak lempar pggn 2 kat muke org yg masak~
haha~
ganas x aku~
(konon2 jek tu...xkan la nak bt kan~)
tp kan tolong la kedai2 makan tu kan...
better korang masak pe yg korg bole bt dgn sedap je...
biala siket p0n menu..
yg pntg sedap!
huh!

aku kan..
ade kwn aku nak jmpe...
dye br pas bsalen...
beby dye arini 29 hari..
aku nak g jmpe dye gak...
tp cam jao jek...
kat sg.buloh...
nek moto,saket pggg la jwbnye~
congrats ALIN...
da ade beby girl~
emm~

hee...
nak cite ag...
next entry pule~
daa~

No comments:

Post a Comment