Saturday, January 15, 2011

~gigi~

korang msti kompius je tgk entry ni kan...
aku bkn pe..
aku salu jep skt gg..
mcm ade lubang yg dalam je kat gg ni...
huhu~
tp..
aku harap dye xrosak tRok...
aku tkot klau ade karies gg...
jdk itam~
adela sgt xmau...
nmpk mcm gg ni xpenting...
tp klau kita nak ckp ngan org..
msti bukak mulot...
org msti tgk gg...
gg aku da la sengat menget~
emm~
tp yg pntg xr0sak..huhu~
lg la klau mulot berbau...
aku paleng xsuke jgk...
klau kite sndri da xslese ngan bau tu...
org laen apetah lag...
kdg2 aku kene bcakap ngan org yg ade bau mulot...
ya ALLAH~
nak pgsn aku dibuatnye~

iyakSS! takotnye~

ni karies gg..burok!
xnak~
nti kene pkai gg palsu~

gg ni cantek!

ske gg mcm ni~
jagela gigi anda~
gigi cantek dan berseri~
barula memikat hati~

No comments:

Post a Comment